Monday, November 1, 2010

malam memang pemarah...

hye..
jumpa lg di blog tercinta nie..
walaupon aku xslalu mengupdate blog..
huhuhu..
3 paper final da selamat dijawab..
xtaw la dapat A ke x..
hopefully ape yg aku target akan mencapai sasarannye..
bnyk target unt sem nie..

plan mlm nie nk start basa CTU..
tp mcm xmenjd sbb 3 org ro0mate bersama seorg rakan sopan asyik melayan movie..
final destination..
dgn suasana yg gelap..
dgn hanya diterangi oleh chaya laptop..
kami pon sebok melayan movie tuh..
bukan apa..saje...
nk release tension memandangkan my hubby pergi tgk wayang di alamanda bersama kawan2nya..
tah balik kol bape pon xtaw..
movie start kol 9..kol 11 still xde respon..
msg pon xbalas..
call pon xangkat..
biasa la..
lelaki..
kalo da ade dgn kawan2..aku pon die akan lupa..
mmg adat mcm 2..
perempuan mmg slalu kene paham lelaki..
tula takdirnya dari mula aku hidop dlm dunia nie sampai skrg..
malas nk cerita pasal bnde nie lg..
bosan la..hari2 benda yg sama saje..

berbalik kepada tajuk anim mlm nie..
anim rasa malam la paling xsesuai unt kita rasa marah..
moody..
kalo da marah mmg semua mood unt blaja akan hilang..
lg 1..
hati pon rasa panas jerk..
wah..mentang2 la aku ade keturunan diraja..daulatnye agak tinggi..
ahahha..
lagi 1..kalo time study..aku xsuke nk rasa tensen2..tertekan..
lebih suke dgn cara yg hepy..terutama study melibatkan number..
haaa..
mmg da jadi habit aku..
kalo time blaja...
especially buat past sem..
aku akan habiskan 1 soalan..then pergi ke bilik sipa..
buat apa lg kalo g kat bilik sipa..
mst la mengacau mereka..
sometimes aku tutop lampu,kipas time diorg tgh study..huhuhu..
jahatkan? tp best..dari luar aku akan dgr sipa menjerit..
"hanim jahaaaaaaaaatttttttttttttt!!!!!!!!!!!!!!!!" 
hahahah..
comel kawan baik aku nie..
xcukop dgn sipa..
yan pon aku blasah jgk..
ahhah..
tp susah sikit nk lawan yan nie..
die kan budak ragbi..
woow...taf gila..ehheh..

No comments:

Post a Comment