Wednesday, October 20, 2010

midnite bersama tersyg..

hye..
agak pelik title blog unt malamnie..
merah mak ngah..
merah semarah hati aku..
seretak hati dan jiwa..
heheh..
jam da kol 1.54 pg..
ber midnite bersam laptop purple..headphone ikin..
broadband yg d byr oleh kak tasya..
lagu zamani menemani di stp pelusuk mlm..
BIARKAN IA PERGI..
wah..
xtaw knapa..jiwa lbh cenderung unt menaip jiwang2 begini..
mgkn keadaan hati yg kurang stabil..spt ade sesuatu yg akan terjd..
hmm..
hati seronok unt bercerita tntg perkara indah2..di saat itu..pemikiran melayang2..
membawa tangan unt menaip stp coretan di dlm inbox hubby..
wah..mmg mendalam msg yg ingin ku sampaikan..
tp sayangnya..
mgkin blm sampai masanya unt dia membaca..sgt sedih...stp syok sndr..
maybe this is the last time aku buat mcm 2..
maaf..xterniat unt mengeluarkan isi hati di sini..tp..nie je yg mampu aku buat..
at least aku rasa okay bila ade yg sudi menjd peneman yg setia disisi..
ni je yg aku ade saat nie..aku harap sgt..someone akan paham dgn apa yg aku rasa saat nie..
bkn aku xbhagia..
bnyk sgt persoalan yg xkn pernah terjwb dek hati..
wah..

fokus2...
aku cuma nk kan kekuatan unt aku fokus 100% kat final...
2 je..
apa la masalah smpai menjd seorg yg leka..
terlalu meremehkan diri..
maybe suatu ari nanti..kalo aku susah..tiada sape yg akan memandang aku..
susah..
mgkn time 2 aku sorg2..
2 je yg aku taw..manusia mmg terkenal dgn sikap begitu..
bila kita tiada rupa..tiada wang..tiada sape akan pandang..
aku xde semua 2..yg aku ade cuma impian yg 1..
nk jd mcm kak waty..seorg pendidik..
suke sgt..
bila la semangat dulu nk dtg..aku nk sgt rasa hepy bila belajar..xnk rase tertekan sbb aku suka campus life..seronok.

No comments:

Post a Comment